reklama

ako som prežila sťahovanie

Pred pár dňami sme sa konečne presťahovali a ja som pochopila tvrdenie, že radšej dvakrát vyhorieť, ako sa raz sťahovať (teda, niežeby som po tom vyhorení zrovna túžila :-) )

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Naše posledné dni, na starom byte vypadali asi tak, že všade chaos, bordel, krabice a noše a noše vecí, o ktorých som ani len netušila, že ich máme. Tak napríklad rifle neoblečené od čias prepôrodných, paralen s expiráciou 2003, háčkované obrusy od mužovej starej mamy roky zašité vzadu v najvrchnejších policiach skrine, sukne s pásom 60 (je to možné, že som ich dakedy vôbec natiahla?)... a kvantum iných starých nepotrebných harabúrd.

Poviem Vám, že keby bolo na mne, pristaviť kontajner - čo jeden, aspoň tri a hajde so všetkými tými zaberačmi priestoru do kelu. Ale keďže je môj manžel nanajvýš šetrný a hospodárny človek, no a každá vec sa nám možno niekedy zíde, bolo potrebné všetko (s výnimkou toho, čo sa mi podarilo "natajnáša" vyhodiť, ale o tom psst) pobaliť do škatúľ, pre istotu omotať streč-fóliou a preniesť na miesto nášho nového bydliska. Makačka riadna, čo budem hovoriť. A hlavne, keď sa okolo jednostaj mocú dvaja malý lumpy, ktorý moju snahu stihnúť to čo najskôr, s radosťou bojkotujú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No nejako som tú prvú fázu zvládla, v slepej nádeji, že potom to už bude okej. Len "sa" to vybalí.

No realita ma kopla dobre do zadku a z toho len "sa" to vybalí, bolo "ja to musím vybaliť". A spratať do skrín. A každej veci nájsť miesto. Nejaké rozumné, aby sme o to neskôr nezakopávali. A popri tom stíhať deti nakŕmiť, nejako zabaviť, poprípade vypadnúť na krátku prechádzočku po čerstvom vzduchu.

Nie žeby môj drahý sobášený len so založenými rukami postával, to nie, tiež nevedel kde mu hlava stojí a občas ani to, že do postele treba zaľahnúť aspoň na pár hodín, najlepšie pred polnocou, veď robota neutečie a to sťahovanie jak by dal.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jednoducho a v skratke, užili sme si svoje.

Do toho nás, aby sa nám náhodou nemálilo, v tom najlepšom zastihla chrípka a teploty nad 39, no a keď som ledva stála na nohách, oči podložené zápalkami a s kapesníkom nonstop na nose, povedala som si, že kašľať do toho.

Môžem povedať, že lepší pocit som si nemohla dopriať, ako sadnúť si na sedačku, ktorá ani náhodou nebola na svojom mieste v rohu obývačky, vyložiť si nohy na stolík, v rukách pollitrák horúceho čaju a zvysoka sa môcť "vytoto" na plné krabice, na kopy vecí, s ktorými som ani len netušila, kam, na všetky múdre reči múdrych ľudí, ktorý namiesto pomoci len komentovali a z ešte väčšej výšky na to, že sa nestíha.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hlavné, že sme dokázali v tom bordeli a zmätku nájsť aspoň štyri taniere s lyžicami a jeden pohár - na striedačku, pre všetkých. A hlavne, že sme si dokázali nájsť priestor jeden pre druhého, aj napriek tomu, že to s nami vypadalo občas všelijako. A tiež to, že sme to ako rodina nejako zvládli. Čo tam po tých škatuliach! A neporiadku!

Sopeľ už dotiekol, horúčka klesla, krabice stoja tam, kde stáli aj včera aj predvčerom... no a my sa práve chystáme na vianočné trhy do mesta s deckami pozrieť vysvietený stromček. No a že idú Vianoce? Ja viem. A že mám bordel? No a čo? Na poriadku predsa šťastie nestojí, to som si nanovo uvedomila, keď ma rapla chrípka a ja som hnala ako o dušu a div, že som ju aj nevypustila a tiež aj vtedy, keď som vrieskala na malých, že nech idú do kelu, lebo ja mám na práci niečo dôležitejšie. A vtedy som si povedala, že stop! Čo môže byť dôležitejšie a vzácnejšie ako chvíle spolu, hoc aj obklopený robotou, ktorá - a na to dám krk - určite počká?

mia varáčková

mia varáčková

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

O lásku sa neprosí (Motýľ 2009)Anjeli noci (Motýľ 2010)Hriech v mene života (Motýľ 2010)Sprevádzačka (Motýľ 2011)Prežila som svet (Motýľ 2011) Zoznam autorových rubrík:  poéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu