reklama

xxx

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

XXX

V tichu noci

v spánku mesta,

si tá najjasnejšia hviezda.

Fúkaš mi do očí

prach minulých storočí,

vkladáš mi na pery

myšlienky beztvárí.

Šepneš mi do duše

minúty neskoršie...

Skončí sa táto noc,

nadíde ráno,

nahota odíde,

ja poviem ti áno.

mia varáčková

mia varáčková

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

O lásku sa neprosí (Motýľ 2009)Anjeli noci (Motýľ 2010)Hriech v mene života (Motýľ 2010)Sprevádzačka (Motýľ 2011)Prežila som svet (Motýľ 2011) Zoznam autorových rubrík:  poéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu