reklama

Rozsudok

pre nedostatok času opäť jedna "starinka"  :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Netrestaj,

prosím ťa, neviň !

Prchká som,

no ľúbim.

Z činu vášne,

z ohňa túžby,

neodkladnej telu služby,

vinná som, ja viem.

Sudca vstáva,

talár čierny,

rozsudok je neodkladný.

Bez kaucie,

odvolania,

vinná som, lež z milovania.

mia varáčková

mia varáčková

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

O lásku sa neprosí (Motýľ 2009)Anjeli noci (Motýľ 2010)Hriech v mene života (Motýľ 2010)Sprevádzačka (Motýľ 2011)Prežila som svet (Motýľ 2011) Zoznam autorových rubrík:  poéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu